Barnslig!!!

Eftersom man inte bara kan kasta ut folk hur som helst,
från landstinget, så ska vi vi nu göra ytterligare en rehab utredning.
Wow, kommer nog visa något helt annat än de tidigare.
Till saken.
I rehab utredningen ska man fylla i en Sassamkarta.
Har ni gjort det någon gång?
Där finns områden som:
Kroppsfunktioner
Psykiska funktioner
Sociala förhållanden
Fritidsintressen

Till detta finns det två rutor:
Hinder
Resurser

Nu är problemet att jag är extremt larvig/flamsig/barnslig när lusten faller på.
Alltså fyller jag i Sassamkartan:

Psykiska funktioner:
Psykiskt stabil (alla mina Jag håller med!)

Substansintag:
Ja tack!

Fnissar hysteriskt för mig själv....
Får väl vara mogen och sudda senare..kanske ;-)

Tyck till
Postat av: diana

Hihihi, min humor precis ;)

2009-07-06 @ 19:43:46
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Egoinas mamma

Det är skönt att flippa ut ibland! (Menar: ofta!! ;D)

2009-07-07 @ 15:41:55
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0