I´m back!

London, förkylning och datorkrasch..men nu är jag åter i cybervärlden ;-)
London i jul-skrud är alltid mysigt.
Vi har gått i Hydepark och skrattat åt busiga hundar och ekorrar,
kikat på marknaden uppe i Camden, varit på fotoutställning och en massa annat.
Vilken lyx att få spendera några dagar ensam med sonen, bara han och jag..och London.
Ikväll ska systrarna och jag kika på Eddie Izzard, ska bli riktigt roligt! "-Cake or death?"
Utanför sätter solen ljus på snöpudrade grenar, en liten fågel skuttar malligt från gren till gren.
Tänk om vi kunde få en vit snöknarrigt kall jul i år!?
Snart dags att ta min förkylning och bege mig till tågstationen..får nog bylsa på mig en tröja till.

Tyck till
Postat av: Em

Du låter underbart happy, så krya på dig nu så borde allt kännas perfekt. ;)

2009-12-20 @ 14:27:17
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Barbro Binda

Låter som du har haft det fantastiskt. Hoppas nu att julen blir det också, med snö och allt. Kram!

2009-12-21 @ 19:53:03
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0