ehhh..Ooops!?

Jag hade en tid för besiktning av bilen i slutet av november,
lyckades missa den alldeles.
Igår kom jag på att det kanske vore smart att ringa och beställa en ny tid.
Väldigt smart, visade det sig.
-Ja, jag förstår att du vill ha en ny besiktningstid, sa damen i luren,
eftersom du sedan den 1 december bara får åka kortaste vägen från besiktningen och bilverkstaden!
-Eh?
-Ja, du har körförbud eftersom du inte besiktigat bilen i tid.
Hm, tydligen har jag haft väldigt svårt att bestämma mig för VILKEN verkstad jag eventuellt
vill åka till..eftersom jag åkt omkring som en skottspole hela december!! ;-)
Noll koll är mitt mellannamn!!

Tyck till
Postat av: Barbro Binda

De e mycke nu! Hittar du HEM mellan varven? :-)

2009-12-22 @ 21:05:14
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Singelmamman

Exakt nästan samma sak hände mig. Fast jag lyckades komma ihåg min tid dagen innan och fick strunta i jobbet istället. Vet inte vilket som är värst. Men jag visste inte heller att det blir körförbud på bilen om den inte har besiktigats. Vilket ALLA! andra verkade känna till. Säger de. surt

2010-01-05 @ 12:20:26
URL: http://varannanveckamamma.blogspot.com/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0