Jag har fått en Award!



Jag fick en Award av  Nanna! Tack så hemskt mycket!!
Nanna har bloggen Honky tonk angel, där hon steppar,
lägger ut "tankenötter" och älskar Johnny, kika in hos henne!
Nu får jag skicka den vidare, till en handfull bloggare..inte helt lätt.
Jag skickar denna Award vidare till :
Monas universum för att hon är härligt galen& frispråkig med en skön humor.
Jonaspeterson hans bilder är magiska& otroligt inspirerande
Speja sagt och gjort för att hon med ett härligt språk fångar vardagen med sina herrar.
Farmorsbloggen frågar frågor som väcker funderingar och ger mersmak
Liten på jorden, men STOR i orden förmedlar känslor&stämningar så väl på sitt sköna sätt

Det finns så många roliga, smarta , inspirerande och tankeväckande bloggar, visst är det härligt!

Tyck till
Postat av: Gun

Grattis till awarden! Jag fick också en idag och visst är det svårt att välja ut några få bloggar av alla man läser.

2009-12-01 @ 19:22:58
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Ja, Gun visst är det svårt! Finns väldigt många bra bloggar som man läser.

2009-12-01 @ 20:08:52
Postat av: Ulrika

Grattis till Awarden, den förtjänar du!!

Nannas blogg läser jag, dom andra ska jag kolla in så fort jag hinner!!

Jag fick också en idag, av Gun! Ska givetvis dela med mig, jag också. Kram!

2009-12-01 @ 20:35:02
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Grattis själv Ulrika (& Gun! glömde gratta i min förra kommentar!)Sov gott!

2009-12-01 @ 22:59:59
Postat av: Nanna

God natt! Ha en härlig onsdag! :)

2009-12-02 @ 00:17:25
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: MonasUniversum

Nämen! TACK! Vad gullig du är. Fast nu är jag oartig: först ska jag säga GRATTIS! Och jag håller med, du förtjänar den!



Mitt problem är att jag suger på sånt här. Jag är inte så tekniskt bevandrad när det kommer till IT!

2009-12-03 @ 07:49:36
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0