Aaarrgh!!

Så lät min bärbara imorses.
INTE kul.
Lite drygt 3 år gammal drog den sin sista suck,
är inte det kass?!
Vad gör man nu?
Försökte lämna in den för lagning där den är köpt.
Kille bakom disken höll nästan på att börja fnissa,
SÅ fånigt var det att tro att man kan laga en SÅ gammal dator:
"Ingen idé".
Vad gör jag nu?
Köpa en ny bärbar, en stationär?
Får man räkna med att datorn avlider efter 3år?
Då kanske man ska köpa en så billig som möjligt
eftersom man ändå snart kommer att få köpa en ny?!
Får leta reda på nylonstrumpan och ett kex..eller ett smörgåsrån! ;-)

Tyck till
Postat av: Katinka på www.farmorsbloggen.se

Tycker verkligen inte att man ska behöva räkna med så kort livslängd! Jag vet ju inte var du bor, men googla efter någon som åtminstone vill titta på datorn vad det är för fel! Hoppas du hade backat upp... En annan sak är ju att på 3 år hinner det hända ganska mycket, nu finns det mindre, lättare, snabbare. Min bärbara Fuitsu/Siemens är nog 3 år, och jag tycker den är en tung koloss. Men nog kan man använda tusenlapparna till roligare inköp...:-(

Tröstkramar!

2009-12-28 @ 20:41:09
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: Nanna

Gud vad trist ! Hoppas du kommer på en bra lösning, både för dej, och din plånbok ! Kram..

2009-12-29 @ 00:10:19
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Tragiskt!

Så ung...;(

Misstänker att dom bygger grejerna så för att det är meningen att dom inte ska hålla så länge...

Kram

och Ett Riktigt Gott Nytt År till dej från mej!

2009-12-30 @ 21:28:25
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0