Tio budord

I boken "Varför växer gräset" hittade jag:

Tio budord för ett rikare liv

1. Gå barfota så ofta du kan.
2. Stanna alltid upp och njut när du kommer ur liften på fjället.
3. Krama någon minst fem gånger om dagen.
4. Tala om för dina vänner att du älskar dem.
5. Skrapa ur det sista ur såskoppen med en slickepott.
6. Stå minst fem minuter framför spegeln varje dag och tyck om dig själv.
7. Ta en annan väg till jobbet ibland.
8. Umgås mer med din mormor.
9. Sitt tyst för dig själv tjugo minuter om dagen.
10. Bada naken på sommaren.

Nu ska jag ta mig en funderare på vilka mina tio budord är...

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Gillar inte att bada, men annars är det inga problem med de budorden.. ;D

2009-08-08 @ 12:31:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0