Till Kompis



Stor kram till dig Kompis!! Du gör ett jättebra jobb men glöm inte att vara rädd om DIG.

Tyck till
Postat av: Kompis

Min goa kompis. Dina tankar värmer. Tänka sig att den sången och den! filmen har jag bara sett typ 15 ggr.

Visst funderar man på vad man håller på med ibland. Hade varit mycket lättare att stå på bandet på Volvo eller kassan på Coop kan jag tänka ibland. Slippa att tänka och bry sig...Vi har ett svårt arbete som ger oss mycket men som kräver dubbelt. Kan bli så ödmjuk inför hur skört livet är. Jag kramade lite extra på tonåringarna när jag kom hem...

Imorgon ringer jag Lena L och presenterar mig men det är lite top secret...

Kram

2009-08-16 @ 17:20:17

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0