Ska man?



Om inte annat så ger mig den här rehabutredningen tid att läsa
"självförverkligande/stressa av/bli smal och medveten/ biodynamisk tidningar"
i väntrummet på "Ohälsan& slavdrivaren".
Idag löd rubriken "Sluta jämföra dig själv med andra!"
Kan man sluta jämföra sig med andra, undrar jag?
Ska man sluta jämföra sig med andra?

(Jag antar att tanken var att man skulle se till vad man själv har för förutsättningar
och inte stirra sig blind på vad andra är/har?)
Ibland kanske det kan vara en positiv drivkraft ?
Jag tycker att det är spännande att jämföra mig med andra,
inte i meningen att "vem är bäst/äger mest" utan mera :
"Jaha, så kan man också göra/ leva/ tänka".
Jämför du dig med andra?


Tyck till
Postat av: Z

Ibland. Om man järmför med hur många roliga blogginlägg du gjorde igår mot mig så är jag en LOOSER!!!!!!!!!!!! ;-)

2009-08-18 @ 11:55:01
URL: http://annazoila.blogspot.com
Postat av: Fjortisensmorsa

Z: Sluta jämför! ;-)

2009-08-18 @ 16:55:24

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0