Middagsinbjudan

I lördagsnatt bestämde Roligaste reservmannen och Darlingen
att de skulle ha ännu en golftittarmaratonnatt.
Roligaste reserven trumpetade om att han skulle ta med thaikäk
och båda var rörande eniga om hur trevligt de hade planerat det hela.
På söndagen var Darlingen trött.
-Orkar vi laga någon mat ikväll, undrar han mosigt.
-Du och Reserven har ju date ikväll! Upplyser jag glatt.
Flirtkulan som också är sugen på golftittande kommer förbi.
-Har någon ringt Cellen?
Nej, det hade de missat, men då ringer telefonen:
-Tjena! jag såg på Facebook att jag ska käka middag hos er ikväll,
ska jag köpa med något?
-Herregud, så 2009, suckade Darlingen ;-)

Tyck till
Postat av: Miss Dramaqueen

haha, man får alltså inte ens inbjudan längre;)?

2009-08-17 @ 21:47:58
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Nanna Nilsson

Ha,ha,synden straffar sig själv.Ha det bra. :)

2009-08-18 @ 00:04:46
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0