Lära sig av sina misstag? Nääh

För inte så längesedan skrev jag om hur jag klantat mig
när jag trodde att jag var en hacker.
Idag får jag för mig att jag ska pimpa bloggen lite.
Jättesmart idé, verkligen!!
För det första har jag ingen aning om hur man gör
och för det andra har jag inget minne.
Men det vore synd att låta det hindra mig?
Knappar in mig på kodmallar och stilmallar och börjar ändra.
En smart person en fegis hade kanske ändrat på lite i taget
och sett hur det blev..inte jag.
Jag ändrade friskt, överallt.
Plötsligt var "Kommentarer" texten GIGANTISK.
Shit
Vad gör jag nu? Minns inte vad det stod innan jag började pilla.
En person utan minne borde kanske tex skriva ner viktiga saker
eller inte... jag valde det senare alternativet.
Pickar vidare och plötsligt har jag bara ett litet streck där det förut var
jättebokstäver..bra. Nu kunde man inte kommentera alls.
Fucking brilliant.
Hittar till slut ett ställe där jag inte lyckats radera ursprungs inställningen-
ställer tillbaka överallt: YES!! Kommentars raden kom tillbaka.
Note to self: Låt bli Designknappen ditt ärkepucko!!

Tyck till
Postat av: Nanna Nilsson

Ha,ha,när vi skaffade dator sa sonen till mej att skriva upp alla lösenord....Neeej,det dehövs inte, dom är ju skitlätta att komma ihåg...Trodde jag(har bytt några gånger) Bra minne...men kort! Ha det bra. :)

2009-08-25 @ 00:52:21
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: :D

eller så går man bara till dem förinställda designerna och väljer den man hade från början:) Så bara testa på blir d helt fel så tar du bara och väljer den vanliga:)

2009-08-31 @ 14:14:10

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0