gnäll är inte min grej

men nu börjar jag tröttna.
Jag har byggt Arken.
Samlat djuren.
Har fått simhud mellan tårna.
Meddelat sonen att det är för tidigt
att skriva julklapps önskelista
"även om det känns som höst".
Sökt upp varenda låt, även de låtar vi sjöng på lekis, på Spotify.
Redigerat alla foto i Picnic, har aldrig haft fler
softade inramade airbrushade ansikten i mina foto album.
Sett filmerna i videobutiken både 2 och 7 gånger.
Hunden har förstoppning
eftersom han inte vill bajsa när det regnar.
Har försökt dränka sorgerna men upptäckt att de flyter.
Jag tror att jag ska nappa på sonens förslag:
"Alla borde få ha en extra rese kassa, då kunde man åka
på solsemeter fast man redan haft semester..i regnet"
Ropen skalla extra solsemester till alla!!



Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0