Den låter så här: na na nan naaaanan

Anne undrade om någon visste vem som sjöng en låt från 90-talet.
Hon kom inte ihåg vem som sjöng eller riktigt hur låten lät,
men hon trodde att sångerskan dansade på en båt i videon.
När jag läste det fick jag en flashback  från min tid i Skivaffären.
Titt som tätt stod någon generad stackare och sjöng, nynnade,
visslade eller hummade något med följdfrågan:
-Har ni den?
Lite letande senare..
-Kan det vara den här?
Kunden tar på sig lurarna för att lyssna om det är rätt låt.
Prövning nummer två:
musiken börjar dåna i lurarna var på kunden, om det var rätt låt
 log stort, dansade och sjöng med...med lurar på sig!
(been there, done that, bought the t.shirt ;-)
Tror att det var under den här tiden som jag övade upp mitt pokerfejs.

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Du skall vara glad du inte hade MIG som kund! ;D

2009-08-08 @ 15:13:00
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: fjortisensmorsa

Egoinas mamma: Det värsta är att jag är likadan själv!! ;-)

2009-08-08 @ 15:23:41
Postat av: Bajsugglan

Haha! Hade varit tramsigt om det var låten "pokerface" du övade upp ditt pokerface till, men nu kom väl iofs den inte förrän nu 2009? men ändå!

å, jag saknar att stå o lyssna på skivor i lurar på skivaffären. Jag fick mig allt en nostalgikick här!

2009-08-08 @ 19:16:24
URL: http://bajsugglan.blogspot.com
Postat av: diana

Pokerfejs är bra med fjårtisar i huset ;)

2009-08-08 @ 23:27:52
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: fjortisensmorsa

Bajsugglan: "Pokerface" hade varit perfekt då..funkar nu med- jobbar på akuten ;-)

Diana: Pokerface är ALLTID bra ;-)

2009-08-09 @ 14:19:20

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0