Hur fjortis får man va?!

Nu har vi bokat flyget till New york !!! Superkul!!..eller iallafall var det det igår när vi bestämde oss.
Idag sätter fjortisen upp värsta "spoiled brat" attityden och säger att hon hellre åker på solsemester
(eftersom jag sa att vi kanske inte kan shoppa hela dagarna).
Vad säger man!? -J#%6 bortskämda unge, kom upp som en stark kandidat! ;-)
Eftersom jag är Härdad/Lugn/Drogad/ Mjäkig/ Smart (välj själv) låg jag lågt och sa ingenting.
(Till hennes försvar kan man säga att hon var comatrött& hade ett blodsocker på minus 7..typ).
MEN ÄNDÅ!!!!! ......
Några Marylandcookies senare var hon med på noterna igen ;-)
Ska bli SUPERKUL att åka tillsammans och se hennes reaktioner!
Jag var där för första gången för några år sedan och jag tyckte att det var häftigt/surrealistiskt&/imponerande
..man hade känslan av att man var med i en film!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0