Sammanflätade

Ibland känner jag mig sådär extra sammanflätad med Fjortisen.
Igår mötte hon mig efter jobbet, vi pratade och pratade lite till.
För att förlänga pratstunden gick vi och käkade-, thai förstås,
Fjortisen älskar thaimat.
När vi satt där och käkade sms:ade Leendet, han ville umgås med Fjortisen.
Hon skrev tillbaka att vi var på restaurang.
-Han fyller väl år idag?
-Ja, jag köpte en stor påse godis åt honom i skolan idag.
-Ska han inte vara hemma och fira då?
-Nej, det verkar inte som de firar?
- Ring honom och fråga om han vill komma hit, så kan han käka efterrätt med oss!
Fjortisen ringde Leendet, han blev jätteglad och kom pulsande i djupsnön.
Han ville inte ha någon mat men han provade fritterad banan&glass för första gången; succé.
När vi satt där och pratade om fotboll, åska, livräddning och Napoleon slog det mig,
åter igen, vilken otrolig tur jag har som får dela& ta del av min älskade Fjortis liv!

Tyck till
Postat av: Ulrika

Ja, det är en ynnest att ha en fin relation med sina närmaste! Vilken mysig dag!

2010-02-04 @ 12:23:49
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Katinka

Ja du kan verkligen tacka din lyckliga stjärna, inte många som får uppleva det. Njut medan det pågår, men det behöver jag ju inte säga till dig ;-)!

Min lilla fjortis blev en kallhamrad sextonåring över en natt. Men nu är vi sammanflätade igen,som aldrig förr! Ha en fin helg, kramar!

2010-02-05 @ 21:19:24
URL: http://www.farmorsbloggen.se

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0