fjortisen här

herregud, cutta dig eller något? 
pallar inte mer. 

flyttar från pappa helt
får höra massa skit om att man vart full hit&dit 
kompisar sviker&killar är skit. 
alla äldre på skolan skriker&spottar på en. 
alla snackar skit om en, även om dom är ens vän eller inte ens vet vad du heter. 

hur mycket skit orkar man? 
svar: snart inte ens en vanlig dag. 

det är ett nytt helvete minst en gång om dan, oftast flera gånger om dagen. 
fattar inte hur jag pallar skiten egentligen. 
den positiva inställningen jag haft funkar fan inte längre. 

funderar på om jag orkar bry mig om mammas förtroende mer. 
det är det som har fått mig att 'sköta' mig och gjort så gott jag kan. 
men nu i det här läget spelar det liksom ingen roll längre. 

nån som vill ha mitt liv? just nu ger jag bort det gratis. 

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0