Boktyrann!


Houston, I have a problem! Jag har insett att jag är en boktyrann.
Jag älskar böcker och läser helst jämt.
Darling gillar också att läsa..
Tyvärr!
Han är en brutal bokmördare.
Han skriver inköpslistor på bokomslaget och
låter dem ligga ute över natten.
"de ska se så där lite skönt lästa ut"
-Arrrrgh!

Igår fick han nya böcker i present..
i dem krafsade han ner måttet på en planka han just hade mätt!
Jag kände mig som Gollum, jag ville helst slita till mig boken och väsa "Preeeecious!!
Finns det någon form av terapi man kan gå?

Tyck till
Postat av: åsa - hello sugar!

jag behandlar vanligtvis böcker ganska väl, så jag förstår att du får lite panik när din pojkvän misshandlar sina böcker. det gäller kanske bara att titta åt andra hållet när bokplågeriet pågår.



sv: jag jobbar inte med nån slags bageriverksamhet. är självlärd men drömmer om att en dag öppna eget. :)

2009-05-17 @ 16:56:26
URL: http://hellosugar.se

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0