Rättelse

Tyvärr var tidigare blogginlägg vilseledande för den som inte känner mig.
Tänkte inte på det.
Alla som känner mig vet att jag inte ens äger ett mammafejs.
(Jo, kanske om man frågar mina barn, när jag tjatar hål i huvudet på dem
om kläderna som på ett fint led kryper mot ytterdörren när de borde krypa mot tvättstugan)
Möjligen antar jag en ännu mera avslappnad form när jag är solo med Darlingen.
Blir jag slappare än så här kommer jag att förväxlas med slime ;-)

Tyck till
Postat av: diana

Hahaha, minns du filmen The Blob? Det måste ha varit en väääldigt avslappnad morsa ;)

2009-07-14 @ 12:27:01
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: fjortisensmorsa

Diana: Mwoahaaa! Du är helskön!

2009-07-14 @ 12:50:00

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0