Kort bedrägeri



Hotellet i NY tog som sagt betalt en gång till..inte kul.
Gick till banken idag för att fixa det.
Då visar det sig att de försökt dra en massa olika belopp
men banken har stoppat transaktionerna!?
Jag älskar mitt kreditkort, är larvigt förtjust i att betala med kort.
Nu var banken tvungen att DÖDA mitt kort
för att inte NY hotellet skulle kunna komma åt mitt konto..
Arrrrgh! Jag är kortlös.
Det är som att vara naken.
-Ta ut lite pengar nu då, så du klarar dig till kortet kommer, sa Syster Sladd.
Hur ska man kunna veta!? Kontanter!?
Plastic is fantastic.
Ser ni någon sitta och klappa ett kreditkort, väsandes Preccccccious, då vet ni vad det handlar om.

Tyck till
Postat av: JesMol (liten på jorden,men STOR i orden)

Fy,vad obehagligt med hotellet. Usch..

Och trist med kortet dessutom..lilla plastis ju..vet hur van man är med dey. Handikappad när man kommer till ställen som har skylt där det står "endast kontant". Gah! hur gör man då? =)



Kram

2009-07-02 @ 00:04:34
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: fjortisens morsa

En medsyster i plastberoendet! Härligt! Kontanter är som dinosaurierna om du frågar mig! ;-) Kramar!!

2009-07-02 @ 23:57:52

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0