Grodprinsen



För inte så länge sedan skrev jag om att det kändes som om flera drömmar
svävade strax utom räckhåll för sina drömmare.
Nu är livet så härligt och oförutsägbart att kompisen som kysst en hel grodkoloni
har blivit KÄR för första gången i sitt 45 åriga liv.
Hon kan inte sova, inte äta, hon pratar om och med honom hela tiden.
Ett lysrör kan inte tävla med henne.
Fortsättning följer!

Tyck till
Postat av: Mofsan

Ahhh, jag suckar fånigt och vet hur det känns. Jag är inte förälskad f.n men har ju singlat ett tag efter skiljsmässan och fallit för några män. Alltså det är ingen skillnad på fjortiskärlek och 38 åringskärlek kan jag säga. Man är lika väck i roten oavsett ålder. UNDERBART för henne!

2009-07-24 @ 05:48:25
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: Egoinas mamma

Äääääh, jag vill OXÅ bli kär!! (Vad roligt för henne!!) ;D

2009-07-24 @ 07:35:36
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååååh....

2009-07-24 @ 14:34:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: fjortisensmorsa

Mofsan: kan bara hålla med! Tror att jag var värre än en fjortis när jag blev kär i vuxen ålder, då vet man att uppskatta förälskelsen. Att få vara "ny" för/med någon.Underbart pirrigt och härligt. Jag håller tummarna för henne!

Egoinas mamma:

Visst är det härligt!

Daniel: It´s raining men, på vissa i alla fall ;-)

2009-07-24 @ 16:01:20

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0