före och efter

Zappade in på Dr.90210.
Insåg att jag är "före" bilden.
(Du vet den den hemska bilden på någon stackare som inte fått minsta gnutta smink&taskig ljussättning)
Men vet du vad, det  är helt ok.
Jag behöver inte nya bröst/läppar/fettsugning.
Jag har det jag behöver;  självförtroende& självdistans.
Jag tycker att jag funkar även som "efter"..och då menar jag inte "efter bombningarna" .
Skit samma om man inte är "perfekt".
Den enda som sätter gränserna för dig själv är du.
Sov gott!
(får nog sluta se på amerikanska serier, börjar låta som Ophra! ;-)

Tyck till
Postat av: Tonårsmorsa

Det är rätt skönt att inte ha den där skönhetshetsen. Dessutom tycker jag man blir allt mer avslappnad över allt det där med åren. Allt var inte bättre förr...

2009-05-01 @ 15:33:56
URL: http://tonarsmorsa.se

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0