P!nk på Ullevi!

Ibland är Facebook riktigt bra; i fredags förmiddag såg jag att några
kompisar skulle åka på P!nk...*funderade i en nanosekund*
Det vill jag också göra!!
Frågar Fjortisen om hon vill göra mig sällskap?
-Good Charlotte är förband! "Vill jag följa med"!!?!
Skriver en kommentar på Facebook om att vi också ska åka,
då ringer telefonen:
-Hej! Såg på Fb att ni ska åka, får jag följa med?Undrar jobbarkompisen.
Några klick på datorn senare sitter vi på tåget på väg till Göteborg
med P!nkbiljetterna i väskan.
Vilken SHOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Good Charlotte var bra, Takida är..zzzz, sedan var det dags för P!nk!
En kanon small och hon kom svävande ner från himmelen
i ett regn av ballonger och sedan var det fullt ös!
En av de bästa shower jag har sett..och jag har sett MÅNGA.
En superkväll som avslutades med att P!nk susar omkring Ullevi
upphängd i en wire under extranummret.
Vi hade STORA NÖJDA flin i ansiktena när vi gick hem!

Tyck till
Postat av: Nanna

Kul, att showen föll er i smaken ! :)

2010-07-28 @ 10:40:21
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Åå, är inte alls avundsjuk! Men det blir sonisphere istället =)

2010-08-03 @ 22:37:08
URL: http://furbeesvarld.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0