Jag har testat en ny diet!

Jag vill inte skryta men jag har kommit på den alldeles själv.
Tänkte kalla den "Ät gott, ofta & så mycket du vill".
Kunde redan se mitt face på omslaget av, den obligatoriska, boken.
Döm om min förvåning när Beach 2010 är här och jag ser ut som "The Blob"!
Tydligen funkar det inte att käka gräddiga pasta rätter med parmesan i
skogshuggar portioner till lunch och middag.
Verkar heller inte ha hjälpt att fylla ut med gigantiska muffins där emellan!?
Vem anade detta!?
Boksignerings turnén är inställd och jag får sikta på en annan karriär..

Tyck till
Postat av: Linda

Men vad säger du? Jag som tänkte köra på samma...

2010-07-14 @ 02:59:14
URL: http://furbeesvarld.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Helt otroligt!Men vad tror du om en diet bestående av glass och brezeers? Kan vara värt att testa!;-)

2010-07-14 @ 08:11:05
Postat av: anne

Och det är just den dieten jag har kommit på är lurig som f-n! Jag trodde verkligen man kunde lita på den! ;)

2010-07-16 @ 12:09:50
URL: http://annnne.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0