Pengatvätt!?



Ok.
Nu kan vi börja snacka konspirationsteorier.
CIA, FBI, KGB, Stasi.
Tror alla varit här och dumpat tvätt.
Fattar inte riktigt vad konspirationen går ut på.
Men det är väl det som är meningen.
Helt säker på att jag kommer hitta Jimmy Hoffa under tvätthögen.
Kanske någon Pojke från Brasilien.
Maskinen vägrade snurra häromdagen.
Plockade ut 3 snoddar, 6hårnålar 1 Peg och 19 kronor.
Är det detta som kallas pengatvätt?
När berget av vitttvätt sjunker undan kanske jag hittar Don Corleone därbakom.
Han kanske kan göra mig en "tjänst".
Kanske kan se till att tvätten "försvinner"!?
Perfekt.
Nu ska här tvättas lakan.

Tyck till
Postat av: diana

Ahhh, tvätta. Sååå kul ;)

2009-06-16 @ 17:44:27
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: liten pa jorden,men STOR i orden

Hahaha,underbart!



Lycka till med tvättandet!=)



Kram

2009-06-16 @ 21:11:47
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0