Nu har jag bestämt att det är vår.

Förra veckan var det sportlov.
Kan inte påstå att det sportades bärkraftigt i den här familjen men lite skridskoåkning
på sjön blev det i alla fall...förutom för "Lillebrorsan", han gled bara med och fikade
sedan drog han sig in i värmen igen.
Idag har "Lillebrorsan" friluftsdag, han ska åka längdskidor.
Igår regnade det och blåste storm men idag skiner solen och det finns faktiskt lite snö
kvar att åka på..får väl vara ok för idag då men annars ska snön väck nu,
jag har bestämt att det är vår.
Jag säger som Emil i Lönneberga "Har jag bestämt mig så har jag bestämt mig!"
och eftersom jag är erkänt enviss å är det bara för vintern att ge upp, roll over and die!
Nu ska här porlas i bäckar, kvittras i träd, knoppas på grenar och spiras i rabatter,
hur svårt kan det vara?!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0