"En in och en ut" Darlingens princip

Archimedes hade sin princip och Darlingen har sin.
Darlingens princip riktar sig mot shopping;
"En in och en ut" lyder principen.
Det är en jättebra princip som gör att det slipper bli
överbelamrat hemma.
Jag är noga med att följa min kloka Darlings princip:
så fort jag köper något nytt till hemmet slänger jag ut
någon av hans gamla saker.
Nu funderar jag på om principen också fungerar i omvänd riktning?
Jag tänker "En ut och en in"... rent logiskt borde det väl vara så?!
BTW..jag städade ur garderoben igår.
Slängde UT en hels sopsäck med kläder.
"En sopsäck kläder UT...."
Nu ska här shoppas, för inte vill väl jag vara den som inte följer
kloka mäns principer!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0