En knölig typ


Har haft lite problem med produktionen och fick därför remiss till Doktorn.
-Har någon sagt att du har muskelknutor?
Kikar på ultraljuds skärmen och ser svarta runda fält där det inte ska vara
några svarta fält.
Förstår att rätt svar på frågan är "Ja"...
Fiskar förtvivlat efter muskelknutor men det enda som verkar finnas är minnesknutor.
Det måste tas prover och skrapas på ställen där man borde låta bli sådant.
-Går det bra?
-Ja, säger jag samtidigt som jag tänker att jag nog svimmar snart..eller kräks.
"Återbesök om 3 månader" och "vi hör av oss om svaren" och jag är på väg hem.
Jag är alltså en knölig typ, på mer än ett sätt.
Håller tummarna!!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0