Snart fyller jag 15..för tredje gången!

Tänker att man aldrig kan ha för mycket Blingkashing i garderoben därför köpte jag
de glittrigaste skor man kan hitta till mig själv i födelsedagspresent!
I höst har jag köpt en klänning och en väska i Ormskinn...eh, hm...
Finns det något samband? Ökar lusten på bling&reptilmönster med åren?..
Hur kommer min garderob att se ut då, när jag fyller 15 för fjärde gången!?...
Ganska BRA! Mwoahahah!

Tyck till
Postat av: Lairama

De där skorna vill jag också ha!

Och golvet... jag har alltid velat ha shackrutigt golv. Så snyggt!

2011-11-29 @ 14:56:40
URL: http://lairama.wordpress.com
Postat av: Fjortisensmorsa

Tack! Man kan aldrig få för mycket bling! ;)

2011-11-29 @ 20:42:20

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0