En klimakterie bitch?!

Just nu är det väldigt lugnt här hemma.
Inget drama,
inga indrällande hormon högar,
ingen som behöver ut&pinka
och ingen som pratar med sin dator.
Det är bara "Lillebrorsan" och jag.
Tror han saknar sin syster lite och hunden mycket.
Darlingen drog iväg till annat land igår,
nu är det ingen som gormar på de andra pokerspelarna på nätet.
Fjortisen har valt att stanna hos pappa den här veckan
eftersom jag är "en klimakterie bitch"..och så är pappa i annan stad
och hon har lägenheten för sig själv.
Kan kanske också ha något att göra med att jag konfiskerade en flaska
med alldeles för många procent för en som snart fyller 16år?
Vovven kommer nog hit imorgon, då får vi lite drama i alla fall
(SÅ många typer att skälla ut när de passerar utanför fönstret ;)
Vi får väl hoppas att klimakteriet passerar lika snabbt som det kom
och att jag då återfår min mentala kapacitet.
(För någon vecka sedan var jag den klokaste människan som Fjortisen visste....
hon behöver nog träffa andra människor.
.och Nej, det var ingenting hon ville köpa just då.)
Hur summerar jag nu detta?
Även om det är lugnt när de är borta är det ändå mysigast när de är hemma, typ ;)

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0