iFån

Så blev det som Darlingen ville, till slut klev även jag in i touch-träsket.
Har blivit med iPhon och har blivit ett iFån.
Hur avancerat ska det behöva vara..först..sedan blir det lite kul!
Och så blir det ännu roligare när jag köper en fotoapp och blir med Spotify i mobilen.
Jag blev SÅ 2011 helt plötsligt.
Sedan kan man inte komma ifrån att den är stor som ett dasslock..(beror på vad man jämför med ;)
När jag kan kika på Erasure på Youtube- på min iPhone så blir jag ett leende (i)fån!
Börjar nog så smått spira en liten förälskelse, to be continued!

Tyck till
Postat av: Nanna

Ha,ha, hoppas du har en fin sommar ! :)

2011-07-12 @ 19:03:03
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0