Älskar Oscars galan!!

Hann nästan se alla nominerade filmer innan Oscarsgalan igår,
ja, jag är en filmnörd!!
Bästaste Fröken Paljett och jag hade laddat med skumpa och godsaker
för att klara en lååång natt med glamour, film och svulliga tacktal!
Fjäderboan jag införskaffat visade sig rugga rätt kraftigt så vi döpte om
den till "Hönan Agda"- såg ut som en hönsmassaker i mitt soffhörn!
The King´s speech var min favorit med Mr. Darc..eh, Colin Firth,
"say no more"! Men The Fighter var en positiv
överraskning och Christian Bale var riktigt bra.
Därför tyckte jag att det var alldeles rätt val av vinnare,
även o The Black swan var helskum
så är Natalie Portman en duktig skådespelerska.
Filip och Fredrik var pinsamt dåliga som kommentatorer, ingen skräll direk,
men annars var det en riktigt mysig natt!
Några coola klänningar (Cate Blanchett hade en konstig klänning men hon var supersnygg ändå :):
Men snyggast av alla var.. Reese Witherspoon
Se och njut!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0