Ökar Blinget i takt med stigande ålder?!

Nu börjar jag bli lite smått orolig.
Jag är en lugn och sansad qvinna...i alla fall vad gäller glitter och mönster
på mina kläder och skor.
Fram till nu.
Nu har jag köpt "The ultimate Bling shoes", bling nagellack, ormskinnsklänning
och en silver ormskinns kuvertväska!!
Jag fyllde 45 år i november.
Har detta något samband?
Kommer jag att blinga mig mer och mer för varje år nu?!
Vågar inte tänka på hur jag kommer att se ut när jag fyller 50.
(Å andra sidan köpte jag en svart tantklänning som jag ska ha till skorna & väskan,
alltid något?!)

Tyck till
Postat av: Tigerhumlan

Tror att det hör i hop med den universella distraktion-regeln.



För att förhindra att någon mot all förmodan skulle upptäcka att man åldrats ännu ett år ser man till att de har något annat att titta på. Därav mer blingbling med stigande ålder.



Sen kan ju det faktum att synen försämras bidra och man kanske behöver blingblinget för att se sig själv gnistra lika mycket som man gjort i alla år som 26 åring. Fast personligen tror jag mest på distraktions-regeln...



Ber blingbling till folket



ha det så mysigt i Thailand, åker dit om en månad och ska också bara njuta

2012-02-03 @ 16:43:38
URL: http://tigerhumlan.blogspot.com/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0