True Midsommar!

Solen värmer  och lovar en bra dag.
Det enda "måste" idag är en paj
-Finns att köpa, påpekar Darlingen..
Plötsligt INGA "måste" ;-)
Lyssnar på musik och sippar lite kaffe.
Kikar igenom spellistan..självklart;
"True" med Spandau, det blir inte mera midsommar än så.
Jag och Vilda A tillbringade en midsommar i hennes stuga
med "True" på repeat, om&om igen medan vi suckade,
analyserade och var hopplöst tonårstokkära i Killen..
"Kärleken består- det är bara föremålet som växlar"
har väl aldrig varit mera sant än just i tonåren?
Musik kan vara en härlig tidsmaskin.
Ikväll ska Kärleken och jag äta gott, skratta mycket
och (bara oroa mig lite för vad Fjortisen hittar på i midsommarnatten)
ha en härlig midsommar.

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0