Vuxenpoäng...

(bild från www.robson.m3rlin.org)
Darlingen har bytt jobb& enligt ägarna på hans nya jobb
"ser det inte bra ut om jag kör omkring i ett konkurrerande märke"
*suck* Så efter MYCKET tjat från Darlingen ska jag nu byta bil.
Min älskade "Brevlåda" ska flytta hem till någon vilt främmande människa.
Jag ska försöka få några vuxenpoäng genom att köpa en bil som:
-är miljövänlig
-skattefri i 5år
- "har nybilsgaranti i 7777777år", typ....
Jag vill inte ha några vuxenpoäng.
Jag vill ha min Brevlåda
eller kanske en Porsche Speedster! ;-)

Tyck till
Postat av: segsliten

Behåll brevlådan och låt Darlingen byta jobb!

Låter lite knäppt att du inte skulle kunna köra vilken bil du vill. Du kör väl knappast fram och tillbaka utanför hans jobb hela dagarna. Och om du nu faktiskt skulle göra det så kan jag knappast tänka mig att någon kund skulle vända sig om, peka på dig i brevlådan och säga:

- Jag tror nog jag köper ett annat märke ... det har ju din sambo gjort.



Jag hoppas att Darlingens jobb står för fiolerna!

Kram ☺

2010-02-16 @ 19:02:05
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Yasha

Kan en bil verkligen vara miljövänlig? Allvarligt. Jag kan tänka mig att vissa bilar påverkar miljön mindre än andra, men miljövänlig. Aldrig i livet. Inte ens människan är miljövänlig. Inte i mitt tycke.



Missförstå mig rätt, jag är ingen bakåtsträvare, jag bara tycker att ordet missbrukas - miljövänliga bilar. fnys

2010-02-16 @ 19:49:03
URL: http://yasha.bloggagratis.se
Postat av: Nanna

Visst känns det larvigt att man kan bli så fäst vid en bil! Men dom har onekligen sin egen personlighet, och små egenheter ! Ha en skön kväll !

2010-02-16 @ 21:27:13
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Segsliten, jag får ett bra pris&garantierna har gått ut på Brevlådan..men jag måste gnälla lite när jag ska göra mig av med min favorit ;-)

Yasha: Du har förstås HELT rätt!

Nanna: jag är barnsligt förtjust i bilen..kan inte riktigt förklara varför, men så är det! ;-)

2010-02-17 @ 01:16:31
Postat av: Ulrika

Hoppas att Darlingens nya jobb kan fixa bra rabatt på nybilen! Och att Brevlådan hamnar i goda händer!

2010-02-18 @ 20:21:35
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0