På bilden ser du mig, på mitt nya jobb...

Nu har jag börjat på mitt nya jobb, har hunnit jobba hela fem dagar.
Jag är helt förundrad:
På mitt nya jobb har man tid att fika, både på för-&eftermiddagen.
På mitt nya jobb får man en timmes lunch- varje dag!
På mitt nya jobb finns det tid att prata med sina kollegor.
På mitt nya jobb måste man fundera lite innan man tar beslut, även små beslut.
På mitt nya jobb får man inte kopiera papper utan att be om lov.
Jag har hamnat i ett annat universum..
Kan konstatera att jag inte kommer att slita ut mig

Tyck till
Postat av: Ulrika

Det är konstigt det där. Man springer benen av sig på jobbet, ett ständigt flöde av saker som ska göras i oändlighet, ingen dötid men det flyter på rätt hyfsat ändå. Och så kommer man till ett annat ställe där dom bara har halva tempot, men själva tycker dom att dom jobbar häcken av sig...

Hoppas att du kommer att trivas på nya jobbet!!!

2010-02-02 @ 19:22:12
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Ja, det är verkligen konstigt! Kram!

2010-02-02 @ 20:06:45
Postat av: Nanna

Är det bättre eller sämre än förra jobbet ? :)

2010-02-02 @ 22:40:32
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: segsliten

Låter garanterat som om du har bytt upp dig. Njut ... för snart vänjer du dig.

Kram ☺



Ps. Jag tror minsann att pessimisten har tagit över här hos mig idag.

2010-02-03 @ 15:35:40
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Fjortisensmorsa

Nanna: det är annorlunda..både för-&nackdelar..men jag tänker njuta av den stilla lunk som råder! :-)

Segsliten: Jag hör vad du säger! Här ska njutas ;-)

2010-02-04 @ 09:35:06

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0