"Nikon school"

(Modefotografering på Koh Samet)
Efter MYCKET funderande köpte jag en ny systemkamera.
Min förra systemkamera köpte jag -87. Den kostade ca 3500kr
och den funkar fortfarande!
Inte så dyrt utslaget på så många år tänker jag, när snåltarmen knorrar.
Till saken; jag har en ny digital systemkamera.
I priset ingick en gratis 2,5 timmar lång kurs för att man skulle lära sig nyttja alla finesser.
Två och en halv timma, för att lära sig hur kameran funkar.
Vad tror ni om att göra en enklare kamera? ;-)
(Ja, jag erkänner! Det VAR kul! ;-)

Tyck till
Postat av: Ironia

Jag köpte mig också en digital systemkamera i höstas. Jag gick då en kurs hos studiefrämjandet "Lär dig din kamera" Dökul var det men ack så svårt....Jag tycker det är kul i allafall att testa sig fram. En dag då låg jag en halv dag med huvdet i vattenhon i köket....jag hade gett mig den på att jag skulle fota vattendroppar från kran.....Till slut gick det.....;)

2010-02-14 @ 20:58:18
URL: http://www.ironiablogg.wordpress.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0