Jag har misslyckats med uppfostrandet

Det finns vissa basala saker som jag tycker att man ska ha med
när man uppfostrar:
Den gyllene regeln.
Att man ska se livet som en gåva och njuta.
Allt det där, och så lite allmänna tips:
Spotta inte i motvind.
Gå hem innan du går och lägger dig.
Ät inte snö som är gul.
Vad gäller just den sista punkten så har jag fullständigt misslyckats.
Han älskar snö som är gul!
Nu kanske någon hävdar att "de gör inte som man säger,de gör som man gör"
vad gäller just det, så är jag GANSKA säker
(man kan aldrig veta vad man gjorde när man var liten)
att jag inte kan ha föregått med ett dåligt exempel!?
Så VAR gick det snett?!

Tyck till
Postat av: Ulrika

Hmmm. Gul snö är väl en sak...Men hur gör man när dom envisas med att äta BRUN snö?

(ja, med klumpar i!) Skitäckligt....!!

2010-02-06 @ 15:33:34
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0