En "batteripåfyllardag"

Vissa dagar vill bara bli så himla bra.
Allting flyter på.
Roliga jobbarkompisar.
Fixar utmaningar på nya jobbet.
Mysigt hemma.
Alla människor jag mött idag har varit jättetrevliga.
Ikväll ska vi ut och käka med knasiga men trevliga kompisar.
Jag tror att det ligger mycket i orden:
"Le mot världen och den kommer att le mot dig!"

Tyck till
Postat av: Katinka på www.Farmorsbloggen.se

Vilken härlig bild!Kullersten och putsade gavlar, man riktigt längtar efter att få strosa där och slinka in på något litet fik. Kul att höra att det flyter på på nya jobbet, har inte hunnit hänga med i bloggsamhället och vet inte hur det gått med ditt festfixarjobb? Men du har väl aldrig haft några problem att le mot världen, så det går säkert jättebra. ;-) Kram, vi hörs igen!

2010-04-21 @ 22:47:35
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: Gun

Härligt med en sån dag där allt bara flyter på och är bra. Och jag tror du harrätt, ens egen inställning och humör betyder väldigt mycket.

2010-04-21 @ 23:38:53
URL: http://horni.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0