Vad är du?



Jag är:mamma, kär, syster, lättskrattad, dotter, vän, sjuksköterska,
fotoälskande, stolt, nyfiken, musikälskare, festfixare, matglad, pratsugen, bokmal...



Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Så rätt!

Sv: HAHAHA! Roligt att du skrev så. Jag får själv idéer ibland när jag kommenterar och "springer hem till mig själv" innan jag glömmer det. :D

2009-09-21 @ 18:24:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: fjortisensmorsa

EG: Visst är det kul när man blir inspirerad!;-) Gillar när det väcks funderingar och tankar kring det man läser.

2009-09-21 @ 18:32:59
Postat av: Orvar

Du är oxå världens sötaste och smartaste tjej, som jag älskar!

2009-09-21 @ 20:07:05
Postat av: JesMol (liten på jorden,men STOR i orden)

En underbar blandning hos vad jag tycker, verkar vara en underbar människa!



Själv är jag: mamma, godisråtta, teaterapa,latoxe..nja,jag är nog snarare ett helt Zoo! =)

2009-09-22 @ 10:55:44
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: Fjortisensmorsa

Darlingen: Puss på dig!!<3

Liten på jorden: Tack detsamma!Du verkar ha ett härligt zoo på gång! :-)

2009-09-22 @ 11:07:21

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0