Tynar bort!

Vad håller på att hända?
Håller alla 40+:are på att försvinna?
I min närmaste vänkrets har de tillsammans
bantat bort en hel kompis,
om man bara ser till kilo.
GI, viktväktarna, fettdieter och spinning.
Delades det ut självdisciplin någon dag när jag var bortrest?
Jag trodde att det var nu man fick muffinsmage&julgransrygg,
inte tvättbräda!?
Har jag missat något!? *tuggar på en kexchoklad*

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Det är kanske bara måtten som blir mindre? Det börjar hänga och slänga och då ser man inte lika "stoppad" ut! HAHA! Mys med din choklad och må bra!

God morgon!

2009-09-13 @ 10:05:04
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Yasha

Det är för jävligt. De kan väl åtminstone dela med sig av den där j-a disciplinen så man slipper känna sig så ensam?!? muttrar



Jag tar nog en bit äppelpaj till och är glad en liten stund iaf. s

2009-09-13 @ 19:41:54
URL: http://yasha.bloggagratis.se

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0