Nu blev jag glad!

Kika här!

Tyck till
Postat av: Nanna Nilsson

Jag tänker nog som du ung.Man ska vara tacksam för det man Har...inte fastna i vad man kunde ha haft. Ha det bra,sköt om dej :)

2009-09-02 @ 19:08:22
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Tror att det är ett bra recept för att inte bli bitter, Nanna! Kram!

2009-09-02 @ 19:17:15
Postat av: Tigerhumlan

känner inte dig personligen men den bild du förmedlar via din blogg (tillsammans med fjortis) ger mig en känsla av en människa som har DET! Det = förmågan att leva här och inte bara sen.



Önskar att jag kom dit, utan att råka ut för något hemskt, utan bara för att jag tycker om livet. Därför är det inspirerande att hitta människor som är där (några avstickare i pms-träsket har vi väl alla lite var till mans) men det ger oss träsktroll hopp.



Fortsätt ta hand om dig och din familj, ni verkar härliga!

2009-09-02 @ 19:19:55
URL: http://tigerhumlan.blogspot.com/
Postat av: Fjortisensmorsa

Tigerhumlan: Tack för dina fina ord. Jag brukar skoja och säga "men tänk om du blir påkörd av en buss imorgon, då kommer du att ångra att du inte.." Nu kan man inte tänka att man ska stryka med hela tiden men livet är kort och man vet aldrig vad som väntar och därför får man njuta i stunden. När min dotter jävlas som mest och jag funderar på att sätta ut henne på Blocket då drar jag några djupa andetag och tänker: hur viktigt är det här? Är det värt att bråka om? Ibland är det kanske det men ibland är det inte det. Jag försöker välja vad jag lägger min energi på, släpp puckade ex, låt inte någon annan suga ur dig din energi. Vad mår DU bra av, vad tycker DU är roligt, vad gillar du&din dotter att göra..fyll dig själv med glädje, i det vardagliga, enkla. Stor kram!

2009-09-02 @ 22:31:31

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0