Kräkfarmkallande!



Jag kikade in på en blogg för första gången och möttes av en bild
där någon piercat gomseglet.
Jag höll på att svimma..eller kräkas eller svimma medan jag kräktes!
Om det fanns "VM i kräkreflex" skulle jag vinna en överlägsen guldmedalj.
Mår illa bara jag borstar tänderna.
För att inte tala om när man ska röntga tänderna!
Där sitter jag och ser ut som Hulkens lillasyster, inte klädsamt.
Så nu hoppas jag innerligt att det var ett fotomontage?
INGEN vid sina sinnes fulla bruk kan väl vilja,
för det första pierca gomseglet och för det andra,
ha något som hänger och dinglar och alltid retar "kräktappen".
Åh, nu mår jag illa igen!

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Jag undrar vad som är poängen.. För att visa upp den ser man ju inte klok ut! ;D

2009-09-07 @ 15:21:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: anna

ja, jag undrar alltid varför man vill pierca sig överhuvudtaget, men smaken är som baken!

2009-09-07 @ 18:26:06
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Fjortisensmorsa

Nej, Anna, jag fattar inte heller finessen med piercingar och EG du har rätt, vad är poängen?!

2009-09-07 @ 20:55:17

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0