en titt i mina tankar

hejhej, fjortisen här.
sitter med ont i huvet&ont i halsen, men jag mår bättre än igår :)
blev ingen skola för mig idag, men efter skolan en sväng kom min darling hit. vet inte riktigt vad jag ska döpa han till här på bloggen, men mamma kommer säkert på något bra sen. jag ser ju rätt ofta hur mammas darling verkligen får mamma att skina upp, ni vet ett sånt där leende man har på läpparna när man är som lyckligast. har nog bra vart kär på riktigt en gång tidigare, men hade nästan glömt hur det kändes. men nu när jag är tillsammans med en helt underbar kille som jag verkligen gillar så kommer jag verkligen ihåg känslorna. känslan man får när han ler sitt finaste leende åt en, liksom dendär värmen i kroppen. känslan av glädje&fnitter när man får en puss. eller när man blir helt tårögd&gåtfärdig av ett urgulligt sms. det är så härliga känslor, och nu skulle det kännas konstigt att va utan dom. även fast man har världens underbaraste homies som stöttar en så finns det nog ingen som kan få en att må så bra som ens pojkvän. bara en kram kan rädda ens dag. så känner jag iallafall.
-när vi håller handen och han 'visar upp mig' & presenterar mig så stolt för sina vänner
-när han är så snäll han nånsin kan mot min bror (han vet att det är en av dom bästa jag har)
-när han klappar&busar med min hund
-när han lite generad pratar med mina föräldrar
-när han skojar med mina vänner&kommer bra överens med dom
det är då jag bara vill stå&beundra honom lite, för att han verkligen försöker. verkligen vill att det ska fungera&va vi.

Tyck till
Postat av: Mofs..helt enkelt

Mennn åååh gulle dig så himla fint skrivet. Jag visste inte att du skriver här, typ gästlirar. Nu fick jag fnitterbubblor i hela mig av det jag nyss läste. Lycka till med grabben. Jag vill också vara kär snart.

Ha re gott/ En tant som kallar sig Mofs-typ stofil

2009-09-01 @ 21:19:10
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: Nanna Nilsson

Hej hopp,är trött i benen,har varit i skogen (4tim).Allt bra med dej? hoppas det! :)

2009-09-01 @ 21:25:50
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0