Där är den!



Jag hoppades att jag kanske skulle kunna hitta min borttappade midja
när jag nu röjde så himla noga i alla garderober
men istället hittade jag den här bilden:
verkar som om midjan är kvar i Thailand..och snorklar..
men jag är inte bitter.
Muffinsmage och julgransrygg känns som ett schysst utbyte.

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

WOW! Man kan leva mycket länge på gamla minnen! Sen är det inte snyggt att vara mager när man inte är 28 längre!! :D

(Du har passerat hoppas jag? :D)

2009-09-05 @ 21:25:17
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Tyvärr är det inte så längesedan den försvann! Den stannade i Thailand när vi åkte hem i vintras!! :-( ... ;-) Jag är 28+(snart)15!En bästig ålder eller vad säger du EG?

2009-09-05 @ 21:30:07
Postat av: anna

har du haft en sån midja nyligen, så vet du ju vad du letar efter, jag har inte sett min midja sen 1987, så jag misstänker att den är spårlöst borta!

2009-09-05 @ 22:29:01
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Fjortisensmorsa

Ja, leta kan man alltid men med tanke på att den tog disciplinen med sig när den drog så tror jag att den är väck för alltid! ;-)..smällar man får ta!

2009-09-05 @ 22:50:17

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0