Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Nanna , har aldrig blivit utmanad men nu kör vi! ;-)

Kopiera detta till din blogg,
Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Fjortisensmorsa
2. Ett ord på fyra bokstäver: fast
3. Flicknamn: Frideborg, fint va?
4. Pojknamn: Fingal
5. Yrke: Fönsterputsare
6. Färg: Fisbrunt
7. Klädesplagg: Fjäderboa
8. Mat: Fritterad bläckfisk
9. Sak i badrummet: Fotfil
10. Plats/stad: Filipstad
11. En orsak att vara sen: Fastnade i en rävsax
12. Något man skriker: Flaxa snabbare!!
13. Film: Fyra bröllop och en begravning
14. Något man dricker: Frozen Margarita
15.Band: Fairground Attraction
16. Djur: Fläckpyton
17. Gatunamn: Fifth Avenue
18. Bil: Ford fiesta
19. Sång: Friday I´m in love

Jag utmanar Liten på jorden, Permanent formsvacka, Linda, Yasha , Tigerhumlan


Tyck till
Postat av: Yasha

hahaha Det där blir ju nästan lyteskomik i mitt fall. asg Ska åka hem från jobbet nu, men det är klart att jag antar utmaningen. lipar

2009-10-19 @ 16:58:45
URL: http://yasha.bloggagratis.se
Postat av: segsliten

Fairground Attraction?

Kram ☺

2009-10-19 @ 18:38:16

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0