Jag har blivit med Voddler!!

Igår fick jag mail med erbjudande om att testa Voddler!
Jag nappade direkt och installerade programmet,
hur nöjd som helst hojtade jag till Darlingen att
jag blivit med Voddler!
-Vobbler?
-Nej, VODDLER!
-Vad är det?
-!??! *suck*
Idag kom Syster Sladd hit och Äntiligen någon som förstod
innebörden och blev passande ljusgrönt avundsjuk! ;-)
Tyvärr fick man inga "Invites" att dela ut, som man fick med Spotify
det var lite synd tycker jag, men nu ska här kikas på film!
Vilken suverän "present" en ruggig oktoberkväll,
I´ll be back! ;-)
P.S. Voddler är som Spotify men med film istället för musik D.S.

Tyck till
Postat av: Marica

Men shit vad uuute jag är, vet inte heller vad ngt av det där är ??? Dessutom är jag så dum att jag erkänner det. Annars kan jag berätta att min fjortis inte ser skymten av sitt barnbidrag MEN får det han behöver + veckopeng.

Postat av: Fjortisensmorsa

Marica: Voddler är som Spotify, men man får ladda ner film istället för musik!Ha en bra söndag!

2009-10-24 @ 23:13:51
Postat av: Nanna

Ha,ha, din Darling och jag är på samma nivå!!??

Ha en bra kväll,och en fin söndag. God natt! :)

2009-10-24 @ 23:30:03
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Kompis

Trodde du hade skrivit fel på FB och menade Joddlade....

Vill ha! nu....

2009-10-25 @ 10:26:18
Postat av: Samuel Liljekvist

Läs info om voddler på http://www.voddler-download.com

2009-10-28 @ 00:56:33
URL: http://mallbygge.web.surftown.se

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0