Hjälp! Var kom den ifrån?!



Här sitter jag och fattar ingenting.
Trodde att detta skulle bli en dag med filt och bok
men så tar jag Vovven på en promenad i höstrusket
och drabbas av INSPIRATIONEN..
Nu sknackar vi inte om någon mesig liten ljusglimt utan
här är det den stora fantastiska/fanatiska inspirationen
(from Hell? ;-) Jag inledde med att kofota bort listerna i matrummet.
Snyggt..och smart ..men det är ett steg närmare ett snyggt matrum
Jag känner en som har en golvslipmaskin... *djävulskt leende*
Källaren ser ut som KRIGET också..kanske skulle ta med mig eldkastaren
och ett gäng handgranater och göra ett röjande?
HJÄLP!! Vart tog min Latmask vägen!?
John Grisham ligger i soffan och väntar, börar nog surna till nu.
Shit! Det är säkert så här det börjar..
Har hört fruktansvärda historier från drabbade,
jag kommer att bli sugen på att baka bröd klockan 6.00 en söndagmorgon,
jag kommer att plantera om mina krukväxter (och de kommer att dö av chocken)
plötsligt växer det ut joggingskor på mina fötter...
Fort! Ge mig en ask med Bon-bons och en divan..
jag tror att det är det enda sättet att bota detta?!?

Tyck till
Postat av: Nanna

-Skickar en burk latmaskar med posten med en gång..hoppas dom kommer fram innan det är försent!!

Ha det så bra!

2009-10-03 @ 12:47:42
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Tack Nanna! Jag vaktar brevlådan!! ;-)

2009-10-03 @ 13:10:33
Postat av: Egoinas mamma

Vad skönt! Jag är själv inne i en (mini?)-period med energi! :D

2009-10-03 @ 13:52:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Katinka

Nej nej nej, detta kallas för skadligt inflytande, jag måste sluta läsa din blogg om du går på i den här stilen :-(

2009-10-03 @ 13:56:09
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: Tigerhumlan

undrar om det där smittar... kanske måste uppdatera min virusprogram om jag ska fortsätta kika in här...



springar och kollar, jodå mina latmaskar e på plats, skönt.



kanske du ska ta bort ditt virusprogram lite så kan vi skicka maskar... dvs latmaskar till dig



Kör hårt tror nog att Grisham kan ta att han blir bortvald en stund, han vet att det kommer en stund när du energiat klart.



lycka till med matrummet

2009-10-03 @ 15:08:37
URL: http://tigerhumlan.blogspot.com/
Postat av: Fjortisensmorsa

Ni är så himla hjälpsamma!! ;-)

EG: Visst är det härligt!

Katinka: du behöver inte vara orolig, det är ungefär som med Triss- plötsligt händer det ;-)

Tigerhumlan: Kan vara smittsamt, bäst att genast stänga av datorn och lägga dig i ett bubbelbad..eller annat härligt. (Matrummet är nu strippat på lister och källaren är röjd!)

2009-10-03 @ 17:51:20
Postat av: diana

Oooohhhh noooooo. Jupp, jupp, nu är det kört. Sanna mina ord.

2009-10-04 @ 13:16:16
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0