Att flabba läppen av sig!



Av någon anledning samlas alla galningar på akuten
och då menar jag INTE patienterna!
Igår satt vi i fikarummet och pustade ut och pratade om dagen
och vips var det igång; den ena rövarhistorien efter den andra!
-Kommer ni ihåg hon som åkte ambulans eftersom hon hade nageltrång?
- Men han som kom i egen bil och hela golvet i bilen var fullt med blod?!

Antingen söker sig galningar till akuten eller också blir man galen av att jobba där
vilket fall har jag världens skönaste jobbarkompisar!

Efter jobbet ringde Lillebror Bok, han hade hunnit undan med pluggandet
och var redo för lite oplanerat födelsedagsfirande!
(Men först gick Darlingen och jag på bio; The Ugly truth.
Darlingen tyckte att den var jättebra!
Efteråt mötte vi Syster Klok, hon undrade vilken film det var och jag förklarade
att det var en film med Gerard Butler.
-Åhh, det var därför du ville se den..den var inte så bra faktiskt, sa Darlingen och flinade.)

Syster Sladd mötte upp på restaurangen, och sedan var det igång!
Alla lika pratglada och slängda i käften. Vi var impade över att Lillebror Boks nya flickvän;
"En kopp the" inte blev avskräckt!..sedan upptäckte vi att hon var fasttejpad vid stolen.. men ändå!


Tyck till
Postat av: Nanna

Ha,ha, nästa träff kanske hon sitter kvar...utan tejp!! Ha en skön kväll!!

2009-10-29 @ 15:53:40
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Kompis

Gerard Butler rules!!!!!

2009-11-01 @ 00:36:08

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0