Saker man inte vill höra..

..när man lånat ut sin laptop till Fjortisen är "Oj,då!!".
-"Ojdå"? Undrar jag nervöst.
- (namn på idiot) har skickat en länk som inte går att få bort!
säger Fjortisen och vrider datorn mot mig.
Över skärmen sprider sig sida på sida med nakna män (55+)
som tvålar in varandra- GRUNDLIGT,
väldigt noga med underlivs hygienen (if you know what I mean)
Jag börjar bli stirrig när männen fladdrar fram och tillbaka över skärmen.
Ingen fager syn.
Fjortisen klickar maniskt på ALLT, till slut stänger hon av datorn.
*Lättnadens SUCK*
Inga mera skrynkliga rumpor som flimrar förbi.
-Sådär fick jag bort dem på min dator i alla fall, säger Fjortisen
och piper upp en trappa.
Jag slår på datorn igen.
POFF!! Russinrörvar över hela skärmen!!!
Arrrrgh!!!!!!!!!!!!
-FJOOOOOOOOOORTISEN!!!!!!!
-Jag tror att det försvinner om man skickar det till någon annan!?
Vet inte vad hon gjorde men till slut var skärmen skrynkelfri, permanent.
..nu slår mig tanken: sitter någon annan med skärmen full av rynkor nu
eller hur gjorde hon?!

Tyck till
Postat av: Ironia

Jag hoppas verkligen hon delade med sig ....man måste faktiskt dela med sig av de dansande rumpor 55+ som finns.....;)

OBS: Jag var ironisk.....så sänd mig inga rumpor, tack! Jag har nog med den 40+ somm tillhör mannen;)

2009-11-18 @ 22:22:36
URL: http://www.ironiasbloggeri.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hahahaha!!! Ja, huvudsaken att det löste sig!



SV: Nej, tyvärr är inte alla linjer högskolegrundande. Och jag säger inte att hon prompt ska gå på högskola sen, bara att jag skulle önska att hon hade den valmöjligheten efter gymnasiet. Det är inte lätt att överblicka framtiden, mycket kan ändras. Men som sagt, när hon fått all information och tagit den till sig, så är det till syvende og sisdt hennes eget val. Som vi kommer att stötta.

2009-11-18 @ 23:59:16
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: fashionhaggan

vem fasen kom, på att skicka sån skit första gången? det är av anledningar som denna jag har förbjudit mina barn att använda min dator.

2009-11-19 @ 06:03:31
URL: http://metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Lene

Haha... :) Unnskyld at jeg ler. Jeg bare ser for meg de nakne 55åringene som gnir hverandre inn over hele dataskjermen din. Min fjortis hadde blitt rent forlegen og fryktelig flau om noe sånt dukket opp på min skjerm mens hun lånte min pc. :D

2009-11-27 @ 19:34:04
URL: http://www.galskap.net

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0