Modeller för en dag..



Jag har, som sagt, fotofobi.
Då kan det tyckas extra smart att tacka ja, till:"Modell för en dag" på The Studio!?
Vilket fall ville Fjortisen gärna åka, så i lördags tog vi tåget till Göteborg.
(På bilden ovan ser ni några som blev pimpade medans Fjortisen &jag väntade på vår tur.)
Först blev vi bredspacklade av varsin make-up artist.
De la samma grund make-up på alla, 14 åringar som 43åringar.
Kanske inte så snyggt på 43åringar kan jag säga- varenda rynka man någonsin haft
klev fram i rampljuset men i övrigt var de duktiga.
Sedan fick vi gå in i en skrubb med vår stora trunk.
Där skulle man byta om, tre ombyten per person..i snabbt tempo:
skrubben blev ett enda kaos med kläder och Fjortisens bling-bling! ;-)
Vi vred, tittade åt höger,handen på höften, låg med fejset på en spegel..
väldigt modellish ;-)
Kändes det larvigt?
Bajsar björnen i skogen?!
Sammanfattningsvis:Det var en kul grej att göra med Fjortisen
och bra fobiträning för en fjompig 43åring.

Tyck till
Postat av: Katinka på www.farmorsbloggen.se

Hallå där - var är bildbevisen??? Låter som en jättekul grej tycker jag, önskar nästan att jag hade en fjortis som drog mej med på sådana roliga utflykter! Kram

Postat av: Marica

Låter kul, men man ska väl nog ha en tjejfjortis för det där :0)

Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Åh,vad roligt!

Men..bilder??



Nyfiken så jag nästan döör ju! =)

2009-11-26 @ 09:45:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: fashionhaggan

men visa bilderna då!!!! jag är grymt nyfiken!

2009-11-26 @ 20:22:00
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Barbro Binda

BILDERNA MÄNNISKA! BILDERNA! :-)

2009-11-26 @ 21:26:02
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Fjortisensmorsa

Jädrar vad ni är gapiga!!;-)..det är meningen att jag ska vara ANONYM här, den grejen går SÅDÄR om jag lägger ut bilder!? ;-)

2009-11-27 @ 02:12:52

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0