London, om Lillebrorsan själv får bestämma!



Igår bestämde sig Lillebrorsan.
Det blir London!
Lillebrorsan och jag åker några dagar runt Lucia.
Ska bli jättekul och lite spännande ,
vi har aldrig åkt ensamma -bara Lillebrorsan och jag.
Han får bestämma vad vi ska göra, det enda önskemålet jag har
är Wildlife photography utställningen..igen.
(Undra hur stor risken är att vi överdoserar på Mc Donalds?! ;-)
London, here  we come!!

Tyck till
Postat av: Speja

Åh, vad roligt!! Älskar London och längtar efter att åka dit med barnen. Grattis till er alltså!

2009-11-16 @ 15:48:14
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Det ska bli jättehärligt! Nanna: Det är med sonen jag ska åka..vi kallar honom Lillebrorsan på bloggen :-) Kram!

2009-11-16 @ 21:47:40
Postat av: ansepanse

åh vad kul. London är en fin stad med mycket att uppleva

2009-11-17 @ 11:13:44
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0